Vi Bilägares forum

Feedback!

Feedback!

Fredrik, allt som oftast modereras det både här ock där (med all rätt och med min fulla förståelse).
Naturligtvis vore det en arbetsbelastning men, i varje fall jag är ofta lite nyfiken på vad som modereras och varför.
.
Tror nog sajten (siten Roy J) är ganska viktigt för tidningen. Att göra sajten något som inte liknar andra sajter skulle kunna kunna vara som kolasträngar på vanlig vaniljglass.
.
Ofta när jag läser trådar och kommentarer finner jag att något saknas ... lite frustrerande faktiskt. Tror att intresset skulle, om inte öka så i varje fall bibehållas om man (exempelvis jag) kunde få, åtminstone en hint om vad fattas i tråden (och varför).

Uppdaterat: 2012-11-26 17:45
If you can't dazzle them with brilliance, baffle them with bull. (W.C. Fields) - Ibland skojar jag på skoj - men ibland skojar jag på fullt allvar (Jes_)

Kommentarer

Personligen tyckte jag att det var en av de tydligaste rubrikerna på forumet. Och dessutom med ett fullt begripligt första inlägg.

Rubriken "Feedback" efterlyser mycket riktigt återkoppling eller respons och i det första inlägget beskriver Jes vad det är han vill ha "Feedback" på, alltså någon form av återkoppling eller respons när inlägg tas bort.

Klarar inte Roy av att förstå trådens rubrik tillsammans med det första inlägget, så lär han även ha problem med dagstidningar, vilket är tråkigt.

Uppdaterat: 2012-12-04 21:48

Det är alldeles uppenbart att herrarna Jes och Rustan bestämt sig för förfölja mig på det mest löjliga sätt, så jag kommer hädanefter inte att försöka reda ut någonting av deras påståenden.
Att spela korkad för att trigga mig att ge anpassade förklaringar funkar inte längre, gubbar.

Uppdaterat: 2012-12-04 22:58
Roy J

Jes och Rustan Werling:
Nu är det dags för er att tagga ned. Jag förstås inte vad ni är ute efter och jag tycker att ni brister i respekt gentemot andra medlemmar. Sluta upp med allt trams och gör det nu.

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2012-12-05 16:51

Jag har tagit bort två irrelevanta inlägg från Sture H.

Jes:
Du har skrivit otaliga inlägg om Roy och hans roll som moderator. Vi har läst det. Nu räcker det. Det är inte lönt att skriva samma sak om och om igen, särskilt inte med hätsk ton.

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2012-12-06 13:56

Tack, Fredrik!

Det känns skönt när någon annan skriver det som säkert de flesta sett och insett, så jag slipper skriva i egen sak.

Uppdaterat: 2012-12-06 22:20
Roy J

Jes:
Nu hänger jag inte riktigt med... Vad menar du?

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2012-12-10 14:50