Avsnitt 136: Vi pratar om nyheterna på Frankfurts bilsalong, fortsätter med vår granskning av rostiga gastankar och berättar hur det var att provköra uppdaterade Opel Astra.
Tryck på play och lyssna på Vi Bilägares podcast. I det här avsnittet hör du redaktionsmedlemmarna Tommy Wahlström, Maria Dahlin, Anders Helgesson och Fredrik Diits Vikström.
Du kan lyssna i spelaren högst upp på sidan men även ladda ner podden gratis (högerklicka på filen intill artikeln och välj "spara länk som"). Med podden nedladdad kan du lyssna när du vill och var du vill. Du kan även prenumerera på Vi Bilägares podcast via iTunes och valfri podapp!
Trevlig lyssning, önskar Vi Bilägares redaktion.
Diskutera: Vad tyckte du om veckans avsnitt?
Du kan lyssna i spelaren högst upp på sidan men även ladda ner podden gratis (högerklicka på filen intill artikeln och välj "spara länk som"). Med podden nedladdad kan du lyssna när du vill och var du vill. Du kan även prenumerera på Vi Bilägares podcast via iTunes och valfri podapp!
Trevlig lyssning, önskar Vi Bilägares redaktion.
Diskutera: Vad tyckte du om veckans avsnitt?
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.
Kommentarer
Det var väl ingen vidare påläst provkörning.
Helt ny teknik är i så fall bromssystemet, om man inte räknar CVT med 7 simulerade växlar och den 9-växlade automaten.
https://www.youtube.com/watch?v=CVbzXg26Hj8&t=2097s
Dessutom påstås det att den nya infotainment systemet ersätter ett GM system och därmed gör det underförstått att den nya inte är GM - det är det...
Det är ett nytt system som införts på alla GM modeller.
Fel alltså.
Och till på köpet påstås det att det är långsamt när det är blixtsnabbt.
Och hela bottenplattan är inte alls täckt av plastsköldar, var det för kämpigt att ta del av den informationen?
Dåligt jobb här helt enkelt.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.