Med finjusterad styling och förarmiljö, ny LED-lykta som standard och fler tillval ska Macan möta konkurrensen.
För att möta den växande konkurrensen från F-Pace, X4 med flera får Macan en lättsam om än genomgående uppdatering. Fronten har vässats till och även fått LED-projektorlykta, bak hittar vi sammanhängande LED-bromsljus. På insidan hittar vi en förarmiljö med omplacerad ventilering, ny instrumentering och Porsches Communication Manangement-system, vilket innebär 11-tums konsoldisplay.
Tillvalskatalogen har utökats med bland annat GT-sportratt och nya 20- och 21-tumsfälgar. På det som tillkommit som standard hittar vi bland annat Traffic Jam Assist, som möjliggör delvis autonom körning vid köer i hastigheter upp till 60 km/h.
Sett till motorer nämns ingenting i pressmeddelandet från offentliggörandet i Shanghai (i Kina har för övrigt 100 000 av de totalt 350 000 tillverkade Macan sålts), däremot finns de nya lackeringarna "Miami Blue", "Mamba Green Metallic", "Dolomite Silver Metallic" och "Crayon" att välja på.
Diskutera: Har nya Macan tillräckligt för att fortsätta matchen mot konkurrenterna?
Sett till motorer nämns ingenting i pressmeddelandet från offentliggörandet i Shanghai (i Kina har för övrigt 100 000 av de totalt 350 000 tillverkade Macan sålts), däremot finns de nya lackeringarna "Miami Blue", "Mamba Green Metallic", "Dolomite Silver Metallic" och "Crayon" att välja på.
Diskutera: Har nya Macan tillräckligt för att fortsätta matchen mot konkurrenterna?
Ämnen i artikeln
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.
Kommentarer
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.