Nästa år växer BMW:s X-familj och redan nu får vi se hur nya storsuven X7 kan komma att se ut.
Det finns tre sätesrader i BMW X7 iPerformance, varav två platser på varje rad. Konceptbilen är en laddhybrid som kombinerar el med en bensinmotor.
I designarbetet har ledstjärnan varit lyx och flärd för att visa att det här kommer att bli en exklusiv och bil som inte satsar på budgetsegmentet när den sätts i produktion 2018. Bevis på denna flådighet finns enligt BMW i panoramaglastak, och avskalad minimalistisk interiör med detaljer i askträ och aluminium.
På utsidan är bilen med BMW-mått mätt djärvt designad, men det återstår att se hur stor del av de vågade linjerna som hänger med i produktion.
Diskutera: Vad tycker du om BMW X7 iPerformance?
I designarbetet har ledstjärnan varit lyx och flärd för att visa att det här kommer att bli en exklusiv och bil som inte satsar på budgetsegmentet när den sätts i produktion 2018. Bevis på denna flådighet finns enligt BMW i panoramaglastak, och avskalad minimalistisk interiör med detaljer i askträ och aluminium.
På utsidan är bilen med BMW-mått mätt djärvt designad, men det återstår att se hur stor del av de vågade linjerna som hänger med i produktion.
Diskutera: Vad tycker du om BMW X7 iPerformance?
Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.
Kommentarer
Jag tycker BMW 2002 från 1974-75 har snyggare grill.
Tycker den liknar XC90 - fast med lite "snik"-el för att få politikerna glada (i ca 60km)... Bättre kan ni väl BMW!?...
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.