Vi Bilägares forum

Mest lästa/kommenterade - lite förbättringsförslag

Mest lästa/kommenterade - lite förbättringsförslag

Hej,
Ni har en liten "ruta" på förstasidan där man kan välja att se Mest lästa eller Mest kommenterade artiklar.
Jag skulle gärna se att man också skulle kunna välja "Senast kommenterade" artiklar - gärna med en "time stamp" när aktuell kommentar skrevs.
Ni har ju också en rubrik "Forum" under den föregående "rutan". Jag antar att det är just de senaste inläggen på ert forum som redovisas där. Även för dessa skulle jag gärna se en "time stamp" så att man vet när de skrevs utan att behöva gå in på inlägget och läsa.
När jag ändå är inne på forumdelen så skulle det inte vara fel att man kan hoppa till annan sida (vid flersidiga trådar) direkt från det första/översta inlägget. När man scrollar längst ner så kan man välja sida - varför inte ha detta val även längst upp på varje sida ? Sen vore det inte fel att när man öppnar en flersidig tråd så borde man hamna på sista sidan direkt och inte alltid först "landa" på den första sidan.
Hälsningar
Roger

Uppdaterat: 2012-02-20 16:29

Kommentarer

Får kommentera mig själv...:)
Hade missat att det fanns nåt som heter "Senaste inlägg" överst på första sidan av varje tråd så det ersätter väl till viss del mina förslag avseende förbättringar att navigera i trådarna.
//Roger

Uppdaterat: 2012-01-13 11:26

Tack för tipsen. Jag vidarebefordrar till våra webbutvecklare.

/Fredrik Diits Vikström, VI Bilägare

Uppdaterat: 2012-02-23 16:29