ffodil Peugeot 308 GTI. Test på nya 308 GTI för den intresserade: http://www.tjanstebilen.se/Biltester/34716_Peugeot_308_GTi_-_Nu_snackar_vi_prestanda#.Vp-FquEZGkY.facebook Uppdaterat: 2016-01-20 14:42 Kommentarer ffodil Vet inte hur jag kolla datum först, men ser nu att testet är lite gammalt, så kanske inte så intressant. Tänkte ta bort det igen men ser inte ut att gå. Uppdaterat: 2016-01-20 14:53 Grosser Drygt två månader sedan är väl inget gammalt test? :-) I övrigt är det en väldigt intressant bil i GTI-klassen. Uppdaterat: 2016-01-20 15:26 Power to the people Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
ffodil Vet inte hur jag kolla datum först, men ser nu att testet är lite gammalt, så kanske inte så intressant. Tänkte ta bort det igen men ser inte ut att gå. Uppdaterat: 2016-01-20 14:53
Grosser Drygt två månader sedan är väl inget gammalt test? :-) I övrigt är det en väldigt intressant bil i GTI-klassen. Uppdaterat: 2016-01-20 15:26 Power to the people
Kommentarer
Vet inte hur jag kolla datum först, men ser nu att testet är lite gammalt, så kanske inte så intressant. Tänkte ta bort det igen men ser inte ut att gå.
Drygt två månader sedan är väl inget gammalt test? :-)
I övrigt är det en väldigt intressant bil i GTI-klassen.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.