Har en Corsa som tappar värmen ibland, märks mest när det är 15-20 minus. Efter omstart av motor kommer den rätta värmen tillbaka.
Var kan felet ligga?
Aldrig råkat ut för nåt sånt på någon av alla bilar jag ägt men jag gissar att bilen har klimatanläggning och i så fall är det väl nåt problem med styrning/givare till denna - så åk till Opel och reklamera. För den årsmodellen borde väl fortfarande ha 5 års garanti...
Kommentarer
Aldrig råkat ut för nåt sånt på någon av alla bilar jag ägt men jag gissar att bilen har klimatanläggning och i så fall är det väl nåt problem med styrning/givare till denna - så åk till Opel och reklamera. För den årsmodellen borde väl fortfarande ha 5 års garanti...
Har reklamerat och vid dom 2 tidigare besöken/ kontrollerna har man bara justerat värden men inget verka lösa problemet
Fortsätt att reklamera och höj rösten! Det är deras skyldighet att lösa problemet så de har en nöjd kund.
Det borde du inte behöva förklara för dem!
Har nu bytt vattenpump pga läckage, kanske kan felet ligga där..
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.