Marcus Asplund Acceleration, Timelapse och lite småmys [Ford Mondeo ST220 V6] Checka gärna min nya Youtube klipp där jag och en kompis visar upp min nya bil. Mvh https://www.youtube.com/watch?v=e5cuo-rJc4c&t=10s Uppdaterat: 2017-02-23 09:31 Kommentarer saabnisse Jobbig störande "musik"! Uppdaterat: 2017-02-23 10:17 Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre christer_1 Var väl inget fel på musiken eller bilen. Då var det väl mera störigt att bilen kördes i Askersund! Förlåt jag skämtade bara för att jag kände igen mig i grannkommunen. Väldigt fin sommarstad. Uppdaterat: 2017-02-23 16:47 Det är inte lätt att vara enögd, för då har man dubbelt så svårt att se sanningen! Reverend Benny Lite kul med något nytt här på forumet :-) Uppdaterat: 2017-02-23 20:23 – Har du sett den nya filmen om lastbilar? – Nä, men jag har sett trailern. Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
saabnisse Jobbig störande "musik"! Uppdaterat: 2017-02-23 10:17 Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre
christer_1 Var väl inget fel på musiken eller bilen. Då var det väl mera störigt att bilen kördes i Askersund! Förlåt jag skämtade bara för att jag kände igen mig i grannkommunen. Väldigt fin sommarstad. Uppdaterat: 2017-02-23 16:47 Det är inte lätt att vara enögd, för då har man dubbelt så svårt att se sanningen!
Reverend Benny Lite kul med något nytt här på forumet :-) Uppdaterat: 2017-02-23 20:23 – Har du sett den nya filmen om lastbilar? – Nä, men jag har sett trailern.
Kommentarer
Jobbig störande "musik"!
Var väl inget fel på musiken eller bilen. Då var det väl mera störigt att bilen kördes i Askersund!
Förlåt jag skämtade bara för att jag kände igen mig i grannkommunen. Väldigt fin sommarstad.
Lite kul med något nytt här på forumet :-)
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.