De gånger jag varit i USA har jag förundrats över deras normala val av bilar. Nu är det förstås inte så att alla köper de bilar de helst skulle vilja ha, men bilarna ger ofta ett intryck av att vara förbrukningsvara på ett annat sätt än här hemma. De köper en bil av det fabrikat de är bekanta med och sen reagerar de inte på att inredningen känns halvfärdigt ihopsatt. Sätter man sig sen i de bilar som toppar listan förstår jag att det känns "up-market".
När Toyota kommer högt på en lista är statistiken felaktig enligt AL, när dom kommer längre ner gnuggar AL händerna och jublar, då är det inget fel på statistiken.
Jag tycker nu att det är ganska tydligt att i undersökning efter undersökning trillar Toyota ner till medelnivå.
Auris var en ljuspunkt dock då den är etta i sin klass.
Alla fel med Safety sense syns väl först nästa år dock.
Jag tycker nu att det är ganska tydligt att i undersökning efter undersökning trillar Toyota ner till medelnivå.
Auris var en ljuspunkt dock då den är etta i sin klass.
Alla fel med Safety sense syns väl först nästa år dock.
Jag skulle rekommendera en lite familjen med golfklassen bil på 4 olika märken som passar bäst med bensin, automat och kombi.
1. Toyota Auris Touring Sports.
2. Peugeot 308 SW.
3. KIA Cee´d SW.
4. Opel Astra 1,4 med AT, Sports Tourer. "OBS! Ej 1.0, MTA - Easytronic 3.0 robotiserad."
Uppdaterat: 2016-07-30 20:28
Min nuvarande Fabia https://www.spritmonitor.de/en/detail/990314.html
Dåvarande Astra https://www.spritmonitor.de/en/detail/858751.html
Kommentarer
Scion är för övrigt till stora delar det vi känner som Toyota här.
Inte alla som vet...
https://www.scion.com/models
Scion ligger till och med nära botten.
Hursomhelst så visar det bara hur statistik kan slå beroende på vad man frågar om.
Som exempel en helt omvänd lista:
http://www.aftonbladet.se/bil/article20635947.ab
De gånger jag varit i USA har jag förundrats över deras normala val av bilar. Nu är det förstås inte så att alla köper de bilar de helst skulle vilja ha, men bilarna ger ofta ett intryck av att vara förbrukningsvara på ett annat sätt än här hemma. De köper en bil av det fabrikat de är bekanta med och sen reagerar de inte på att inredningen känns halvfärdigt ihopsatt. Sätter man sig sen i de bilar som toppar listan förstår jag att det känns "up-market".
När Toyota kommer högt på en lista är statistiken felaktig enligt AL, när dom kommer längre ner gnuggar AL händerna och jublar, då är det inget fel på statistiken.
Är du inte opartisk i alla dina uttalanden AL ??
Här kommer en färsk tysk JD Power över "Tillförlitlighet":
Jag tycker nu att det är ganska tydligt att i undersökning efter undersökning trillar Toyota ner till medelnivå.
Auris var en ljuspunkt dock då den är etta i sin klass.
Alla fel med Safety sense syns väl först nästa år dock.
Jag skulle rekommendera en lite familjen med golfklassen bil på 4 olika märken som passar bäst med bensin, automat och kombi.
1. Toyota Auris Touring Sports.
2. Peugeot 308 SW.
3. KIA Cee´d SW.
4. Opel Astra 1,4 med AT, Sports Tourer. "OBS! Ej 1.0, MTA - Easytronic 3.0 robotiserad."
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.