V8-Power Autobromsstandard på Toyota 2017 Då får vi hoppas de hinner få ordning på Safety sense tills dess... http://www.di.se/artiklar/2016/3/28/automatiska-bromsar-standard-for-toyota-2017/ Uppdaterat: 2016-03-28 11:09 Kommentarer Gäst (ej verifierad) Anitfeministen, första april idag, men dom fick till det rätt bra. Nej autobroms kommer inte gå att eftermontera på nåt sätt what so ever. junkers, hoppas jag med, särskilt som väl både du och jag väl har ett gott öga till crossovern med Prius nya drivlina! Uppdaterat: 2016-04-01 21:43 Hackenbush Jag har autobroms, frugan sträcker sig över och bromsar ibland. Uppdaterat: 2016-04-02 15:08 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft. christer_1 Hackenbush skrev: Jag har autobroms, frugan sträcker sig över och bromsar ibland. Den var bra! Uppdaterat: 2016-04-02 17:11 Det är inte lätt att vara enögd, för då har man dubbelt så svårt att se sanningen! Hackenbush Tack christer_1 :-) Uppdaterat: 2016-04-02 17:49 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft. V8-Power Jo jag läste artikeln, jag skrev inte heller något alls om var det skulle bli standard. Det var inte det som var poängen. Uppdaterat: 2016-04-02 21:22 Optimus Trist, man får inte spinna, inte sladda, inte bromsa och snart får man inte ens köra. Vart skall det sluta... lika bra att ta bussen Uppdaterat: 2016-04-03 00:15 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Gäst (ej verifierad) Anitfeministen, första april idag, men dom fick till det rätt bra. Nej autobroms kommer inte gå att eftermontera på nåt sätt what so ever. junkers, hoppas jag med, särskilt som väl både du och jag väl har ett gott öga till crossovern med Prius nya drivlina! Uppdaterat: 2016-04-01 21:43
Hackenbush Jag har autobroms, frugan sträcker sig över och bromsar ibland. Uppdaterat: 2016-04-02 15:08 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.
christer_1 Hackenbush skrev: Jag har autobroms, frugan sträcker sig över och bromsar ibland. Den var bra! Uppdaterat: 2016-04-02 17:11 Det är inte lätt att vara enögd, för då har man dubbelt så svårt att se sanningen!
Hackenbush Tack christer_1 :-) Uppdaterat: 2016-04-02 17:49 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.
V8-Power Jo jag läste artikeln, jag skrev inte heller något alls om var det skulle bli standard. Det var inte det som var poängen. Uppdaterat: 2016-04-02 21:22
Optimus Trist, man får inte spinna, inte sladda, inte bromsa och snart får man inte ens köra. Vart skall det sluta... lika bra att ta bussen Uppdaterat: 2016-04-03 00:15
Kommentarer
Anitfeministen, första april idag, men dom fick till det rätt bra.
Nej autobroms kommer inte gå att eftermontera på nåt sätt what so ever.
junkers, hoppas jag med, särskilt som väl både du och jag väl har ett gott öga till crossovern med Prius nya drivlina!
Jag har autobroms, frugan sträcker sig över och bromsar ibland.
Den var bra!
Tack christer_1 :-)
Jo jag läste artikeln, jag skrev inte heller något alls om var det skulle bli standard.
Det var inte det som var poängen.
Trist, man får inte spinna, inte sladda, inte bromsa och snart får man inte ens köra. Vart skall det sluta... lika bra att ta bussen
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.