joggen53 Citroen C5, kupéfilter Hej! Någon som vet var kupe/pollenfiltret sitter i en C5-2004. Framgår ej av instruktionsboken Uppdaterat: 2010-09-24 01:45 Kommentarer Kikon Hallå ! Jag skulle gissa att det sitter bakom en lucka nedanför framrutan inne i motorutrymmet. Jag har en Peugeot 307 och det sitter där (på höger sida i färdriktningen) på den så kanske gör det även det på Cittran. //Micke Uppdaterat: 2008-07-08 11:18 peugotmecken finns egentligen 2 ställen som de sitter på. eftersom det är en c5/407 så sitter det nog antagligen under vindrutans kåpa (pass sida) eller under passagerarsidans handskfack mvh: P-Meck Uppdaterat: 2008-09-06 22:26 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Kikon Hallå ! Jag skulle gissa att det sitter bakom en lucka nedanför framrutan inne i motorutrymmet. Jag har en Peugeot 307 och det sitter där (på höger sida i färdriktningen) på den så kanske gör det även det på Cittran. //Micke Uppdaterat: 2008-07-08 11:18
peugotmecken finns egentligen 2 ställen som de sitter på. eftersom det är en c5/407 så sitter det nog antagligen under vindrutans kåpa (pass sida) eller under passagerarsidans handskfack mvh: P-Meck Uppdaterat: 2008-09-06 22:26
Kommentarer
Hallå !
Jag skulle gissa att det sitter bakom en lucka nedanför framrutan inne i motorutrymmet.
Jag har en Peugeot 307 och det sitter där (på höger sida i färdriktningen) på den så kanske gör det även det på Cittran.
//Micke
finns egentligen 2 ställen som de sitter på. eftersom det är en c5/407 så sitter det nog antagligen under vindrutans kåpa (pass sida) eller under passagerarsidans handskfack
mvh: P-Meck
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.