Redaktionen Moderater vill ha bussar som går i 100 Vad tycker ni om detta? Uppdaterat: 2012-10-25 19:16 Kommentarer trasten Och detta har på en bilsajt att göra....Vad??? Uppdaterat: 2012-10-25 19:26 Onu Vool (ej verifierad) Finns en artikel om detta på just Vi bilägares hemsida. Uppdaterat: 2012-10-25 19:33 trasten Att det ska vara så svårt att stoppa detta alkoholiserade pucko! Uppdaterat: 2012-10-25 21:09 von Axue (ej verifierad) Haha! Jag garvar läppen av mig! Nya frugan från asien vaknade och undrar "Vafan det or for fellett på du" Men vilken go bild, tröttnar aldrig på den! Hur som helst, åter till ämnet. Om såssarna gör Juholtarn och Sahlin till språkrör löser sig det hela... Uppdaterat: 2012-10-31 05:32 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Onu Vool (ej verifierad) Finns en artikel om detta på just Vi bilägares hemsida. Uppdaterat: 2012-10-25 19:33
trasten Att det ska vara så svårt att stoppa detta alkoholiserade pucko! Uppdaterat: 2012-10-25 21:09
von Axue (ej verifierad) Haha! Jag garvar läppen av mig! Nya frugan från asien vaknade och undrar "Vafan det or for fellett på du" Men vilken go bild, tröttnar aldrig på den! Hur som helst, åter till ämnet. Om såssarna gör Juholtarn och Sahlin till språkrör löser sig det hela... Uppdaterat: 2012-10-31 05:32
Kommentarer
Och detta har på en bilsajt att göra....Vad???
Finns en artikel om detta på just Vi bilägares hemsida.
Att det ska vara så svårt att stoppa detta alkoholiserade pucko!
Haha! Jag garvar läppen av mig!
Nya frugan från asien vaknade och undrar "Vafan det or for fellett på du"
Men vilken go bild, tröttnar aldrig på den!
Hur som helst, åter till ämnet. Om såssarna gör Juholtarn och Sahlin till språkrör löser sig det hela...
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.