Har lammelen tagit slut, så kan man med ett enkelt ingrepp fixa detta. Man tar en kolstav och gnider på ytan frenetiskt i några minuter. När det börjar spraka är lammelen helt återställd. Sen är det bara att köra. Lycka till!
Uppdaterat: 2013-06-26 21:55
Never argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience.
Men om vi ska vara tråkigt seriösa så bör man ju som trasten föreslår hellre skrota än reparera.
Byta lameller på en 19 år gammal bil förutsätter att bilen är i ett enastående skick eller att det är en väldigt speciell bil för att det ska vara meningsfullt.
Här blir det säkert väsentligt billigare att skrota och köpa en nyare bil.
Uppdaterat: 2013-06-27 09:41
Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre
Kommentarer
Skrota den och köp en nyare!
går inte bara byta lammelen? varför skrota?
Har lammelen tagit slut, så kan man med ett enkelt ingrepp fixa detta. Man tar en kolstav och gnider på ytan frenetiskt i några minuter. När det börjar spraka är lammelen helt återställd. Sen är det bara att köra. Lycka till!
He.he, kul förslag, det kanske fungerar :o)
Men om vi ska vara tråkigt seriösa så bör man ju som trasten föreslår hellre skrota än reparera.
Byta lameller på en 19 år gammal bil förutsätter att bilen är i ett enastående skick eller att det är en väldigt speciell bil för att det ska vara meningsfullt.
Här blir det säkert väsentligt billigare att skrota och köpa en nyare bil.
Aha Jes_, det är inte svårare än på en Fiat Uno alltså?
Jes_; det var Unori, förlåt ironi....... Ts tycks något bekant;-)
Nej det är inget man vill, byta på Uno! =)
Ibland är detta sista utvägen tyvärr
http://www.youtube.com/watch?v=4nPMpGVrfXo
:-)
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.