brio Framrutan "immar"igen när jag använder Defa kupevärmare Hej ! jag har problem med att framrutan immar igen varje gång jag kör kupevärmaren! Är det någon som känner igen detta och kan hjälpa mig? Uppdaterat: 2014-02-12 15:50 Kommentarer trasten Kan bero på fukt på golvet. Har du blöta mattor får man lätt imma på rutorna om man kör värme. Uppdaterat: 2014-02-12 17:39 brio Hej! Bilen är bara 6 månader och helt torr inuti,så det måste vara nåt annat fel.... Uppdaterat: 2014-02-13 17:52 trasten Får du imma så är det ju fukt någonstans! Du kanske måste lyfta på textilmattan. Uppdaterat: 2014-02-13 18:04 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
trasten Kan bero på fukt på golvet. Har du blöta mattor får man lätt imma på rutorna om man kör värme. Uppdaterat: 2014-02-12 17:39
brio Hej! Bilen är bara 6 månader och helt torr inuti,så det måste vara nåt annat fel.... Uppdaterat: 2014-02-13 17:52
trasten Får du imma så är det ju fukt någonstans! Du kanske måste lyfta på textilmattan. Uppdaterat: 2014-02-13 18:04
Kommentarer
Kan bero på fukt på golvet. Har du blöta mattor får man lätt imma på rutorna om man kör värme.
Hej!
Bilen är bara 6 månader och helt torr inuti,så det måste vara nåt annat fel....
Får du imma så är det ju fukt någonstans! Du kanske måste lyfta på textilmattan.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.