Peter i Sydney Ytterliare en bil ni förmodligen aldrig har sett i Sverige. Denna vackra skapelse är Nissan S-Cargo som har blivit blomsterhandlarnas favorit. Varje blomsterhandel med självaktning håller sig med en S-Cargo. Uppdaterat: 2013-02-11 08:51 Kommentarer trasten Uhh! Uppdaterat: 2013-02-11 09:18 Hackenbush Någon som fått en linjal och en passare i present? Uppdaterat: 2013-02-11 09:41 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft. hultarn Hmm.. S-cargo..? Fanns det inte nån konceptbil från en fransk tillverkare som hette S-cargo? Vill minnas att det var en ordlek på det franska ordet för snigel.... Är det där en bil, eller MC-bil? Uppdaterat: 2013-02-11 09:48 Ingen vet hur gammal en Citroen kan bli... Peter i Sydney Det är en riktig bil med 1,5 liters motor. Uppdaterat: 2013-02-11 11:08 PREVIA Nissan S- Cargo. Uppdaterat: 2013-02-11 12:13 Elbil2 Tobo Kultbil! Såg några sådana i London i början av 1990-talet. Nissan S-Cargo är vid det här laget en ganska gammal bil, byggdes 1989-1992 och baserades på första generationens Micra. Namnet är mycket riktigt en namnlek, Escargot är ju det franska namnet på snigel. Uppdaterat: 2013-02-11 16:23 poppo Väldigt charmig liten sak, var ett tag sedan jag såg en. :-) Instämmer med Jes, den ser verkligen ut som själva urtypen för en blomsterhandelbil. Uppdaterat: 2013-02-11 20:39 P-O Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Hackenbush Någon som fått en linjal och en passare i present? Uppdaterat: 2013-02-11 09:41 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.
hultarn Hmm.. S-cargo..? Fanns det inte nån konceptbil från en fransk tillverkare som hette S-cargo? Vill minnas att det var en ordlek på det franska ordet för snigel.... Är det där en bil, eller MC-bil? Uppdaterat: 2013-02-11 09:48 Ingen vet hur gammal en Citroen kan bli...
Tobo Kultbil! Såg några sådana i London i början av 1990-talet. Nissan S-Cargo är vid det här laget en ganska gammal bil, byggdes 1989-1992 och baserades på första generationens Micra. Namnet är mycket riktigt en namnlek, Escargot är ju det franska namnet på snigel. Uppdaterat: 2013-02-11 16:23
poppo Väldigt charmig liten sak, var ett tag sedan jag såg en. :-) Instämmer med Jes, den ser verkligen ut som själva urtypen för en blomsterhandelbil. Uppdaterat: 2013-02-11 20:39 P-O Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic
Kommentarer
Uhh!
Någon som fått en linjal och en passare i present?
Hmm.. S-cargo..?
Fanns det inte nån konceptbil från en fransk tillverkare som hette S-cargo? Vill minnas att det var en ordlek på det franska ordet för snigel....
Är det där en bil, eller MC-bil?
Det är en riktig bil med 1,5 liters motor.
Nissan S- Cargo.
Kultbil!
Såg några sådana i London i början av 1990-talet.
Nissan S-Cargo är vid det här laget en ganska gammal bil, byggdes 1989-1992 och baserades på första generationens Micra.
Namnet är mycket riktigt en namnlek, Escargot är ju det franska namnet på snigel.
Väldigt charmig liten sak, var ett tag sedan jag såg en. :-) Instämmer med Jes, den ser verkligen ut som själva urtypen för en blomsterhandelbil.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.