Praha Sverige VW SHARAN 2013 Hej.. Jag undrar vart tillverkas VW Sharan någonstans? Jag har hört att det tar 4 veckor att få hem den till Sverige istället för 3 veckor.. Är det någon som vet vart den tillverkas... Vw Sharan 140 TDI BMT av 2013. Uppdaterat: 2013-04-26 10:37 Kommentarer Peugeote-Pär Vad spelar det för roll var den tillverkas? 3,4,5 veckor hem kommer den ju och det är väl det viktigaste! Eller? Uppdaterat: 2013-04-26 11:38 Pär purusam Näe, för mig spelar tillverkningsland roll. Vill inte ha en bil som tillverkas i England eller Ryssland. Japanskt ska det vara och tillverkat där också. Uppdaterat: 2013-04-29 13:42 Peugeote-Pär Försvinn ditt troll!! Uppdaterat: 2013-04-29 19:34 Pär purusam VW sharan tillverkas i fabriken AutoEuropa, Palmela i Portugal. Sharanen delar platform med SEAT Alhambra. Till Pär glömde jag tillägga att en bil byggd i Frankrike skulle jag aldrig sätta min fot i Uppdaterat: 2013-04-30 00:19 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Peugeote-Pär Vad spelar det för roll var den tillverkas? 3,4,5 veckor hem kommer den ju och det är väl det viktigaste! Eller? Uppdaterat: 2013-04-26 11:38 Pär
purusam Näe, för mig spelar tillverkningsland roll. Vill inte ha en bil som tillverkas i England eller Ryssland. Japanskt ska det vara och tillverkat där också. Uppdaterat: 2013-04-29 13:42
purusam VW sharan tillverkas i fabriken AutoEuropa, Palmela i Portugal. Sharanen delar platform med SEAT Alhambra. Till Pär glömde jag tillägga att en bil byggd i Frankrike skulle jag aldrig sätta min fot i Uppdaterat: 2013-04-30 00:19
Kommentarer
Vad spelar det för roll var den tillverkas? 3,4,5 veckor hem kommer den ju och det är väl det viktigaste! Eller?
Näe, för mig spelar tillverkningsland roll. Vill inte ha en bil som tillverkas i England eller Ryssland.
Japanskt ska det vara och tillverkat där också.
Försvinn ditt troll!!
VW sharan tillverkas i fabriken AutoEuropa, Palmela i Portugal.
Sharanen delar platform med SEAT Alhambra.
Till Pär glömde jag tillägga att en bil byggd i Frankrike skulle jag aldrig sätta min fot i
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.