Vi Bilägares forum

Tröttnat på Uno

Tröttnat på Uno

Jag hörde från en kompis att det finns möjlighet att även i Sverige rensa samhället från "icke önskvärda existenser".
Men det kostar!
Hur mycket är ni villiga att satsa för att bli kvitt Uno?

Uppdaterat: 2012-11-27 11:51
Varje Saab är värd att vårdas och bevaras, sådana bilar görs inte längre

Kommentarer

Jag betalar gärna en avgift för Vib hemsida för att bli kvitt Uno

Uppdaterat: 2012-11-10 22:17
Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.

Ja UNO är nog en av dom mest blåsta människor i detta land... Han är inte värt mycket.

Uppdaterat: 2012-11-10 22:17
Pär

Vad tycker ni om förslaget jag presenterar i nedanstående tråd?

http://www.vibilagare.se/forum/534/varfor-inte-modera-battre-40716

/Fredrik Diits Vikström, VI Bilägare

Uppdaterat: 2012-11-12 11:00

Fredrik, idén är inte dum alls men jag är rädd att det kan förekomma selektivt tyckande då om vad som är dålig ton eftersom det gärna blir lite olika läger på hemsidan beroende på vilka bilmärken man gillar.
Det tål att tänkas lite på.

mvh Hackenbush (hade inte mina inloggningsuppgifter på jobbet så jag skapade en tillfällig)

Uppdaterat: 2012-11-12 11:13

Hacke1:
Självklart kommer redaktionen att kontrollera så att de eventuella moderatorerna sköter sig och inte tar bort eller redigera inlägg på grund av någon slags märkestillhörighet.

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2012-11-14 16:42

Jes:
Som Leifer skriver – det är tyvärr inte så enkelt.

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2012-11-26 12:14

Ja, sms-verifiering är förstås ett alternativ, men det är en lösning som inte finns på plats just nu. Som ett första steg för att förbättra diskussionsklimatet och bli av med irrelevanta inlägg kommer vi införa en modereringsfunktion, som diskuteras flitigt här:

www.vibilagare.se/forum/534/varfor-inte-modera-battre-40716

Tråden låst.

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2012-11-27 11:50