Tobo Spyshots: Nya XC90 fotad i Köpenhamn Mobilbilder tagna på nya XC90 i Köpenhamn: http://pro-street.dk/nyheder/2015-volvo-xc90-prototype-kbh/ Flip eller flopp? Onekligen en viktig modell för Volvo. Uppdaterat: 2014-05-10 20:19 Kommentarer JohanE_1 Svårt att säga på de bilderna men eftersom alla suvar är estetiskt anskrämliga så utgår jag från att denna också är det. Uppdaterat: 2014-05-11 13:17 It's a very good idea to leave a sinking ship Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
JohanE_1 Svårt att säga på de bilderna men eftersom alla suvar är estetiskt anskrämliga så utgår jag från att denna också är det. Uppdaterat: 2014-05-11 13:17 It's a very good idea to leave a sinking ship
Kommentarer
Svårt att säga på de bilderna men eftersom alla suvar är estetiskt anskrämliga så utgår jag från att denna också är det.
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.