Redaktionen Ny Passat eller något annat? Jo, ny bil i planeringen. Vi har inte hund och tvillingvagn så kombi går bort. Passat eller något helt annat, tipsa gärna! Uppdaterat: 2013-07-28 13:49 Kommentarer Audi A5 SB Fiat Uno. Uppdaterat: 2013-07-28 20:55 Never argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience. Peugeote-Pär Något annat!! Uppdaterat: 2013-07-28 21:17 Pär mcregor (ej verifierad) "Märkligt" att alla som vill ha råd om bilköp är nyregistrerade medlemmar (ca: 5 minuter innan frågan skrevs)... Fast det kanske är ett s k Uno-syndrom...:) Dags för ViB att kolla dessa nyregistrerade konton lite noggrannare. Uppdaterat: 2013-07-28 23:40 Klas D (ej verifierad) Klas skrev: Köp en Avensis! Tack för tipset, det skall jag göra. TOYOTA ÄRO PREMIUM!!! Uppdaterat: 2013-07-29 19:28 Klas D (ej verifierad) Klas skrev: skrevKöp en Avensis! </p></blockquote> <p>Tack för tipset, det skall jag göra. TOYOTA ÄRO PREMIUM!!! skrev: Jag tycker med att du ska göra det!! Mvh Lotta Uppdaterat: 2013-07-29 19:29 Hackenbush Fiat, Uno Uppdaterat: 2013-07-30 11:13 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft. Peugeote-Pär Hur orkar man sitta och hitta på användare och svara på sina egna inlägg!!! Skaffa dig ett liv TÖNT Och Klas D gäller även dig eller ska jag säga UNO! Uppdaterat: 2013-07-30 11:55 Pär Hackenbush Är inte det första tecknet på att något är fel om man börjar prata med sig själv? Uppdaterat: 2013-07-30 12:40 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft. Peugeote-Pär Hackenbush skrev: Är inte det första tecknet på att något är fel om man börjar prata med sig själv? Visst tusan är det så :) Uppdaterat: 2013-07-30 20:28 Pär Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Audi A5 SB Fiat Uno. Uppdaterat: 2013-07-28 20:55 Never argue with idiots, they will bring you down to their level and beat you with experience.
mcregor (ej verifierad) "Märkligt" att alla som vill ha råd om bilköp är nyregistrerade medlemmar (ca: 5 minuter innan frågan skrevs)... Fast det kanske är ett s k Uno-syndrom...:) Dags för ViB att kolla dessa nyregistrerade konton lite noggrannare. Uppdaterat: 2013-07-28 23:40
Klas D (ej verifierad) Klas skrev: Köp en Avensis! Tack för tipset, det skall jag göra. TOYOTA ÄRO PREMIUM!!! Uppdaterat: 2013-07-29 19:28
Klas D (ej verifierad) Klas skrev: skrevKöp en Avensis! </p></blockquote> <p>Tack för tipset, det skall jag göra. TOYOTA ÄRO PREMIUM!!! skrev: Jag tycker med att du ska göra det!! Mvh Lotta Uppdaterat: 2013-07-29 19:29
Hackenbush Fiat, Uno Uppdaterat: 2013-07-30 11:13 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.
Peugeote-Pär Hur orkar man sitta och hitta på användare och svara på sina egna inlägg!!! Skaffa dig ett liv TÖNT Och Klas D gäller även dig eller ska jag säga UNO! Uppdaterat: 2013-07-30 11:55 Pär
Hackenbush Är inte det första tecknet på att något är fel om man börjar prata med sig själv? Uppdaterat: 2013-07-30 12:40 Regel 1: Jag har alltid rätt. Regel 2: Om jag någon gång skulle ha fel träder regel 1 i kraft.
Peugeote-Pär Hackenbush skrev: Är inte det första tecknet på att något är fel om man börjar prata med sig själv? Visst tusan är det så :) Uppdaterat: 2013-07-30 20:28 Pär
Kommentarer
Fiat Uno.
Något annat!!
"Märkligt" att alla som vill ha råd om bilköp är nyregistrerade medlemmar (ca: 5 minuter innan frågan skrevs)...
Fast det kanske är ett s k Uno-syndrom...:)
Dags för ViB att kolla dessa nyregistrerade konton lite noggrannare.
Tack för tipset, det skall jag göra. TOYOTA ÄRO PREMIUM!!!
Fiat, Uno
Hur orkar man sitta och hitta på användare och svara på sina egna inlägg!!! Skaffa dig ett liv TÖNT
Och Klas D gäller även dig eller ska jag säga UNO!
Är inte det första tecknet på att något är fel om man börjar prata med sig själv?
Visst tusan är det så :)
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.