Peter i Sydney Jämför nya Datsun med gamla Nissan Nissan Tiida slutade tillverkas 2011. Misstänkt lik nya Datsun tycker jag. Uppdaterat: 2014-04-07 15:07 Kommentarer Reverend Benny Ja jäklar vad likt. Det enda som får mig att tveka lite är a-stolpen och det lilla fönstret där. Men i övrigt ser det sjukt lika ut. Uppdaterat: 2014-04-07 15:27 – Har du sett den nya filmen om lastbilar? – Nä, men jag har sett trailern. Tobo Likheten med Lada Granta är också slående: Uppdaterat: 2014-04-07 22:02 Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Reverend Benny Ja jäklar vad likt. Det enda som får mig att tveka lite är a-stolpen och det lilla fönstret där. Men i övrigt ser det sjukt lika ut. Uppdaterat: 2014-04-07 15:27 – Har du sett den nya filmen om lastbilar? – Nä, men jag har sett trailern.
Kommentarer
Ja jäklar vad likt.
Det enda som får mig att tveka lite är a-stolpen och det lilla fönstret där. Men i övrigt ser det sjukt lika ut.
Likheten med Lada Granta är också slående:
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.