Boliver Huset vägrade flytta på sig.. Huset vägrade flytta på sig när Toyotan kom körandes. http://www.youtube.com/watch?v=dsTiPhcaeus Enligt beskrivningen till videon har gaspedalen fastnat. Återkallelse nummero.. vad blir det? Uppdaterat: 2013-04-18 18:12 Kommentarer trasten Är det därför man bygger husen på gummikuddar i Japan? Uppdaterat: 2013-04-18 19:31 Boliver trasten skrev: Är det därför man bygger husen på gummikuddar i Japan? För att försäkra sig inför skenande Toyotor? Mycket möjligt, jag skulle säga högst sannolikt. Något för ViB att utreda. Uppdaterat: 2013-04-18 19:51 hultarn Jag säger bara ... Harrisburg. Det är så osannolikt att det egentligen aldrig hänt... ;-) Uppdaterat: 2013-04-18 20:23 Ingen vet hur gammal en Citroen kan bli... Logga in eller skaffa ett konto för att kommentera. Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.
Boliver trasten skrev: Är det därför man bygger husen på gummikuddar i Japan? För att försäkra sig inför skenande Toyotor? Mycket möjligt, jag skulle säga högst sannolikt. Något för ViB att utreda. Uppdaterat: 2013-04-18 19:51
hultarn Jag säger bara ... Harrisburg. Det är så osannolikt att det egentligen aldrig hänt... ;-) Uppdaterat: 2013-04-18 20:23 Ingen vet hur gammal en Citroen kan bli...
Kommentarer
Är det därför man bygger husen på gummikuddar i Japan?
För att försäkra sig inför skenande Toyotor? Mycket möjligt, jag skulle säga högst sannolikt.
Något för ViB att utreda.
Jag säger bara ... Harrisburg. Det är så osannolikt att det egentligen aldrig hänt... ;-)
Observera att det konto du använder för att kommentera artiklar skiljer sig från det konto som används för att logga in och läsa Premium-innehåll.