Takspoilern saknas och Jan-Erik Andersson väntar fortfarande på reparation av sin bil. Foto: Privat

Nästa artikel
Ny bil – ändå ingen garanti: ”Den är värdelös”
Reportage

Ny bil – ändå ingen garanti: ”Den är värdelös”

Publicerad Idag 13:30 (uppdaterad Idag 16:29)

Takspoilern saknas och Jan-Erik Andersson väntar fortfarande på reparation av sin bil. Foto: Privat

När bakluckan öppnades vred den sig, förstörde takspoilern och skadade taket. Men felet går inte på nybilsgarantin, trots att bilen bara var ett halvår gammal. ”Garantin är värdelös”, tycker bilägaren.

Ta del av allt material – specialerbjudande just nu!

Det här är en låst artikel. Logga in för att fortsätta läsa.

Digital prenumeration

Ta del av allt material – specialerbjudande just nu!

Det här är en del av vårt premium-innehåll. För att läsa vidare behöver du bli Premium-medlem eller logga in om du redan har ett konto.

Tillgång till alla artiklar
Digital tidning ingår
Exklusivt nyhetsbrev

Ämnen i artikeln

Missa inget från Vi Bilägare

Genom att anmäla dig godkänner du OK-förlagets personuppgiftspolicy.