Vi Bilägares forum

Kommer forumet att leva kvar efter all pajkastning?

Kommer forumet att leva kvar efter all pajkastning?

Det är intressant att alla debatter tenderar att gå över från debatter till ren pajkastning på dagisnivå, personangrepp, dubbla/flerdubbla alias, idiotförklaringar medmera.

Man kan ju undra hur länge ViBilägare tänker tolerera detta?

Kommer forumet att leva kvar?

Uppdaterat: 2011-12-19 16:35
Ingen vet hur gammal en Citroen kan bli...

Kommentarer

Jag har gjort vad jag kunnat i kampen mot tysktrollen. Numera får Diits ta ansvaret.

Uppdaterat: 2011-12-19 19:12

Ja det är ju synd att webredaktören måste sitta och reda ut sån här dynga, vore väl bättre han fick ägna sig åt nya och spännande artiklar.

Privata forum har ju moderatorer som håller ordning o reda, men det är väl inget en tidning kan ha.

Nä skärp er nu gott folk, ha en god jul och tagga ner lite, jag vill ha forumet kvar, och gärna diskutera med profilerna här oavsett om dom hatar det ena eller det andra, om vi inte hade olika åsikter har vi ju inget att diskutera.

Uppdaterat: 2011-12-20 00:25

Jag är gärna moderator!

Uppdaterat: 2011-12-20 07:19

Det är förstås trist att vissa användare ägnar mycket av sin tid till att störa och förstöra. Men vad kan man göra? Vi fortsätter att moderera, radera olämpliga inlägg och blockera användare som missbrukar reglerna.

Den här morgonen har jag blockerat två användarkonton.

/Fredrik Diits Vikström, Vi Bilägare

Uppdaterat: 2011-12-20 08:29

Bra att ni orkar med att mota trollen! :-)

Frågan är ju hur man annars ska kunna förhindra flera alias o dyl från vissa troll, kanske med sms-verifiering?
Fast, jag tycker det ändå är fel väg att gå, det ska inte drabbas kollektivt bara för att somliga gillar att uppröra och uppvigla.

Uppdaterat: 2011-12-20 10:41
Ingen vet hur gammal en Citroen kan bli...